Czas realizacji naprawy gwarancyjnej i niegwarancyjnej do 14 dni roboczych.
(Dz.U.2014 poz. 827 art. 34 par. 1)
Koszty przesyłki pokrywa nadawca.
Przesyłki bez dołączonego formularza nie będą obsługiwane.
Skontaktuj się z nami, dzwoniąc pod numer: 663704709 lub e-mail: reklamacje@olko.com.pl
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 14:30
Do przesyłki dołącz:
– wypełniony druku serwisowy* do edycji i druku lub
– w przypadku gwarancji – karta gwarancyjna oraz potwierdzenie zakupu FV.
Wysyłka:
– Dowolna spedycja lub
– Paczkomat: MAZ01N (przy aptece DOZ).
Przesyłkę nadaj na adres:
Z.M.U.E. „Olko” ul. Szkolna 9, 72-130 Maszewo, z dopiskiem Serwis