Czas realizacji naprawy gwarancyjnej i niegwarancyjnej do 14 dni roboczych.
Koszty przesyłki pokrywa nadawca.
Przesyłki bez dołączonego formularza nie będą obsługiwane.
Skontaktuj się z nami, dzwoniąc pod numer: 663704709 lub e-mail: reklamacje@olko.com.pl
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 14:00
Do przesyłki dołącz:
– wypełniony druku reklamacyjny* (do pobrania) / (druk do edycji i druku) lub
– wypełnij formularz on-line (nie dostępny)
Wysyłka:
– Dowolna spedycja lub
– Paczkomat: MAZ01N (przy aptece DOZ).
Przesyłkę nadaj na adres:
Z.M.U.E. „Olko” ul. Szkolna 9, 72-130 Maszewo, z dopiskiem Serwis
* Do poprawnego działania ściągnij program Adobe Acrobat Reader DC